tiistai 16. huhtikuuta 2013

Kuvia

Tässä pari mun ottamaa kuvaa :)
                                                 Uusi vuosi
                                                               Ja vähän muitakin


 Ja Nannan koira Pepi :)
                                                   

                              Eli oikeestaan jotkut noista kuvista on mun siskon ottamia. Tänään
                              mä en oo oikein tehny mitään, ollu koulussa ja kävelly kotiin. No,
                              illalla on vielä tanssitunti. Eipä mulla nyt mitään muuta asiaa ollut.
                             Lisäilen kuvia kun olen ottanut niitä enemmän. Ja jos joku kysyy,
                             mun kamera on Nikon D3100. Tosi hyvä, suosittelen :)

     
                               XOXO, Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti